baby, would you like to spend the night, the whole night?

Gick och la mig runt halv sju sen sov jag ungefär tre timmar och inte ostört utan hade alarm på varje halvtimme... Sen när jag insåg hur otroligt onödigt det skulle vara att ligga och halvsova så gick jag upp och spelade lite med Nils, duschade, åt och fixade mig. Sen lite efter tre mötte jag upp Fia och vi cyklade in till stan för att gå lite på marknaden, vi gick först till Alexis, hälsade på min syster och drack lite. Sen kom Melli och vi gick runt lilla stan för att se vad som fanns.

Efter kanske tre timmar på maknaden cyklade vi hem, jag kom hem med en supersnygg zippo tändare och ett linne. Såg en del annat fint men höll i pengarna för förra veckan spenderade jag väldigt mycket pengar. Men är iaf nöjd med det jag fick med mig hem och det får ni se imorgon.

Nu ska jag försöka komma i säng och sova en timme innan vi får gäster. eheheh. Låååång historia som ni kanske får höra en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0