Fullt ös medvetslös!

Den senaste veckan har varit sjuuuk. Eller ja, sen vi senast hörde skulle jag nog säga! Har haft fullt upp och saker planerade varannan dag och de andra dagarna har det bara varit spontana och helt oplanerade saker. Jag har umgåtts med mina fina vänner, grillat med vänner, festat, varit med finaste, jobbat, shoppat liiite för mycket och massa massa mer.

Idag står det grillning i stadsparken/vallgraven på schemat, innan dess ska jag hinna redigera bilder, duscha, fixa mig, hänga lite med mina grabbar och köpa gottigt till kvällen. Sen runt sex-halv sju cyklar jag in till stan med Amanda och Fia, ska bli sjukt fint! Dock stannar jag nog inte så länge för jag får inte ställa om dygnet för i helgen är det Stockholmstrip och jobb som står på schemat! :)

Smakprov på lite av det som kommer att komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0