Lycka

Nu mår jag så jäääävla bra för allt spikat och jag flyttar till Svedala i slutet av Augusti. Ska åka ner till pappa och leta boende och kanske jobb i nästa vecka sen flyttar jag så snart jag kan. De enda måstet är att vara hemma under stadsfesten för ungefär där runt kommer Amanda och Edi hem och jag och mitt gäng ska festa gärnet. Bra avslut från lilla staden Kalmar och bra hejdå till mina fina vänner. Ska även försöka hinna umgås med så många som möjligt innan allt packas och jag far ut på nya äventyr.

Jag är helspänd och längtar något enormt tills jag faktiskt kan flytta. Tror inte ni förstår vilken lättnad det är att faktiskt komma bort från denna stad. Inte känt mig riktigt hemma här på väldigt länge och trivs liksom inte. Kalmar och jag har gjort slut för länge sen och de ska bli skönt att komma bort. Men kommer självklart att komma hit och hälsa på min halva familj som bor här och mina vänner och finaste pojken. Får bara se hur ofta jag lyckas klämma in det! 

Men nu ska jag ladda in lite galet bra musik på mobilen sen ska jag ut på en fin promenad såhär på sommarkvällen. Lovar er att det kommer lite mer uppdatering snart och jag kanske kan berätta en rätt stor hemlis snart, men inte förrän allt blir utrett! ;)

Bilder från min tumblr - http://weareallequallyfuckedup.tumblr.com/


Kommentarer
Postat av: Jannike

Va roligt att det verkar lösa sig med flytt och det :) Det kommer nog bli kalasbra!

2012-07-20 @ 09:09:59
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0