you find you're all alone, what can you do?

Fin kväll med fina vänner kan väl sammanfatta kvällen rätt bra, och kvällen innan det med. Igår var det som sagt mys vid slottet, lite dricka, lite fint prat och mycketmycket fina människor. Sen GICK jag, Amanda, Alice och Fia hem från stan på 40 minuter. Eller jag rullade mest på Fias cykel men det var fortfarande grymt då det brukar ta runt 1,5-2 timmar!!

Kvällen spenderades iaf nere vid havet och jag tvättade en filt i havet, badade, myste med finfina vänner, pratade, åt MASSA onyttigt och lyssnade på finfin musik. Var en mycket fin kväll och bra hejdåmys innan Amandra drar till Italien i tre veckor och jag sedan troligtvis flyttar..

Men nu MÅSTE jag packa min väska för imorgon bär det av till Stockholm för en fin helg där. Jobb, grillmys och lite hemligheter står på schemat. Så nu ska jag sätta fart och fixa det lite snabbt så jag hinner sova lite innan mamsen väcker mig tiiiidigt! 

Bilderna snodde jag från Amanda! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0