För mycket för lilla hjärnan

Ni som har blogg.se vet att det är en ny plattform och de senaste dagarna har jag försökt få min stackars hjärna att ta åt sig all ny info och försöka se det bra i denna förändringen. Det har oftast slutat i att jag surar och gnäller om att jag vill ha tillbaka den gamla plattformen för denna är så oerhört mer komplicerad om man jämför med den gamla som jag var van vid..

Men iaf, senast ni hörde från mig var det massa studenter, avslutningar osv.. Jag är nu klar med den förbannat tråkiga skolan jag varit på i tre år, eller förbannat tråkiga kanske var en överdrift men jag har tröttnat på skolan och jag är som sagt klar med lilla Kalmar. Som det ser ut just nu står samma saker fortfarande på schemat och jag längtar tills juli (?) när jag får reda på hur allt blir! :))

De två senaste veckorna har gått snabbt och jag har hunnit med rätt mycket!! Massa umgänge med mina vänner, fester, shopping, mys med favoritkillen, filmkvällar och massa seriekollande. Det ser lite mesigt ut på sol och badfronten men jag skyller allt på det otroligt kassa vädret. Känns verkligen som höst och idag har det bara varit runt 10 grader och det är fasen riktigt kallt! :( Men nu ska jag faktiskt trotsa vädret och gå ut med min bästa vän! Vi hörs någon dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0