Studenter hit & dit

En halv miljon vänner som tar studenten, avslutningar hit och dit, hästar, pojk och massa annat. Har otroligt mycket på gång nu och morgondagen kommer bli hemskt stressig. Upp tidigt, lovat att klippa gräset (orkade inte det idag), fixa allt inför studenten här hemma (käk osv), student, studenttjosan, avslutning, mys med klassen och sen lite parteeeeeyyy på kvällen så klart.

Känns sjukt som fasen att splittras från klassen efter tre år. Har varit med dom i mina toppar och dalar och vi har även haft toppar och dalar. Men dom har liksom alltid varit där och i tre år har det varit en sjuk trygghet. Nu ska alla splittras, flera ska flytta åt olika håll runt i Sverige och vissa stannar kvar här i lilla gamla Kalmar. Förhoppningsvis flyttar jag till Svedala i Augusti och där blir det massa nya äventyr. Som tur är har jag pappa där, eller ja, tur och tur... Har iaf en liten trygghet där och sen får jag träffa grymmaste lillasystern oftare.

Men det känns fortfarande helt sjukt. Att lämna Kalmar, kanske för alltid eller bara för ett par år. Vem vet? Och jag känner att sommaren kommer gå fort och jag måste försöka umgås med mina vänner så mycket så möjligt innan jag förhoppningsvis lämnar Kalmar om allt går som det ska. 

Ne, nu ska jag försöka sluta tänka på allt för att lugna min stackars stressade hjärna nu innan jag ska krypa i säng. vi hörs när jag har tid, när det nu än blir!





Kommentarer
Postat av: Isabell

sv:tack,ja vad kul att du också ridit Popper.Han är helt underbar!Fin blogg :D

2012-06-15 @ 22:07:24
URL: http://slacci.blogg.se/
Postat av: Isabell

sv:tack så mycket :)

2012-06-19 @ 15:41:51
URL: http://slacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0