Maine, Björnstammen, Krunegård och lite annat

Idag var det skola, precis som varenda måndag och som alla vet suger måndagar. Trött efter helgen fast det är meningen att man ska vila upp sig, opepp till allt som har med skola att göra och vi går från 8:20-15:20 fast som tur är har vi helt okej lektioner. Sen får man inte glömma att det finns grymt fina guldkorn på skolan, de som får en att le utan att egentligen göra något sådär superspeciellt.

När jag kom hem satte jag mig i soffan och läste min bok samtidigt som jag käkade lite tårta och drack massa te. Det var mysigt för jag fick som alltid sällskap av våra fina katter som så gärna ville se vad jag gjorde, självklart gosade Lenny och Shelly ner sig i mitt knä och spann som bara den. Efter ett tag började ja frysa något extremt så jag tog ett täcke som jag bäddade ner mig under och slog på tvn. Var lite serier och barnprogram som jag, Shelly, Lenny och Bruce kollade på.

Lite senare tog jag en dusch, käkade sen drog jag och Linnis ut på en promenad med massa bra snack. Underbart som alltid. Sen lämnade jag av henne hemma och kände att jag behövade rensa tankarna lite så tog på mig hörlurarna och gick ner till havet där jag satt ett tag för att känna lugnet. 

Timmarna från då till nu har jag lyssnat på musik och suttit vid tumblr. Såndär galet bra musik som sätter ord på varenda känsla och får en att känna sig lite mindre ensam för ett tag. Försöker bli väldigt trött och sömnig så jag kan lägga mig i sängen och somna direkt så jag slipper tänka. Nu lockar tumblr igen, tänkte bara uppdatera lite om mitt liv eller nått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0