Skola, möte, stan, film och sedan ett berg av plugg.

Kilade iväg till skolan redan vid tjugo i nio i morse, hade ett litet möte, lite smått tjafs med rektorn då allt blivit pannkaka.. hehe. Sedan gick jag till mina fina klasskamrater och snackade med min bästis! Sen hade vi kemi och jag insåg hur mycket jag faktiskt hatar det efter sådär ett års paus från det. Fyfan så vidrigt ämne det är. Men jag förstod iaf.. lite. Sen snackade jag ännu lite till med Edi och Alice och jag kom överrens om att mötas i stan då jag skulle ha möte där 13-14 och hon skulle in till stan.

Dock var jag klar lite innan hon kom in med bussen så jag gick till min kära brors skola och satt och kollade på när de spelade lite. Sen när han var klar och Alice kommit så rörde vi oss in mot stan och Nils tog bussen hem. Sen gick vi runt diverse butiker och jag följde min kära gudmor som en liten vilsen hundvalp. Okej, så illa var det inte men det lät lite sött typ.. HEHE! MEN VI KÖPTE GLASS IAF OCH DET VAR PÅ MITT INITIATIV!! Hehehehehe... Sen skjutsade iaf Alice och hennes fina mamma hem mig och då hjälpte jag först Linnis att städa lokalen sen åt jag och kollade på film kort efter det. Nu ska jag ut på en kortispromenad och hämta en sak och sen ska jag in och plugga sådär 50 sidor matte och läsa ett fucking kemikapitel. Fml. och jaaa, jag kommer sitta uppe till sådär mitt i natten. Men det var inte mitt fel att jag fick reda på det idag.......

Bild från när jag och Alice "gör en Alice" ;)

Slänger även in en tokbra cover av The Maine, lyssna och njut.

Kommentarer
Postat av: Alvida

Hej!

Förlåt om jag tjatar men hur går det med designen? :)

Är så nyfiken på hur den blir!

/Alvida

2012-05-31 @ 16:26:45
URL: http://alvidaochalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0