19:15

Jag fick en liten sovmorgon i morse för KG fodrade och släppte ut dom för de gick ingen buss förrän 10:15. När jag kom dit mockade jag, fyllde på med halm, fixade vattnet sen red jag A. Narmos vänstra baksko var lös så han skulle slå på den imorgon och köra honom då. Efter det så fodrade jag hästarna ute sen tog jag in de två som var kvar ute. 

Sen kom mamma och stefan och hämtade mig sen körde vi till karlskrona för att lämna en katt vi har haft hemma. Då fick jag glass sen testade jag den nya marabouchokladen med marräng och nötter, god! :D Sen grillade vi och nu kom jag precis upp från att ha grillat marshmallows med mina systrar.

Nu måste jag byta kläder för vid 19:15 har jag tid på sjukhuset för att kolla fingret/handen :)




Kommentarer
Postat av: elin

tack för att du röstade!



allt bra med dig ? :D

2011-05-15 @ 20:24:52
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej mupp!

Har du inte lyckats lägga in min bildlänk än? :D:D

2011-05-15 @ 21:39:17
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0