Detta är skrivet till dig.

Jag ville bara skriva att jag äntligen tagit steget och släppt taget om dig. Du ska inte tro att allt var ditt fel, men jag kände att det var dags. Det är så att du och jag är två nu, vi har växt ifrån varandra och du och jag är inte vi längre. Detta betyder inte att jag inte älskar dig, för tro mig det gör jag. Massor. Men det räcker inte alltid att bara älska någon, det behövs detdär lilla extra om du förstår vad jag menar? Det där lilla som att känna att man måste prata så ofta som man kan, att känna att man måste ses så ofta som det går. Det känner inte jag längre och jag vet att du inte känner det heller. Och jag tänker inte säga att det gör sådär superont, men det skär lite i hjärtat.

Detta är inte ett såntdär inlägg där jag vill "ropa på hjälp" utan jag vill bara att du ska förstå varför jag gör detta. Jag vill skriva det här för då finns det egntligen ingen mening för dig att svara alls på detta utan du kan om du vill ignorera detta och fortsätta leva ditt liv. Men om du väljer att svara så tänk på att  texter vi skrivit till varandra innan kanske betyder massor för ett litet tag men de glöms tyvärr bort bara ett kort tag efter man tryckt på knappen skicka.

Vill bara avsluta med att säga att jag älskar dig och du kommer alltid ha en del av mitt hjärta. Du har tillfört massor i mitt liv, minnen som jag aldrig kommer glömma. Du och jag kanske blir sådär bra igen en dag, men inte nu. Det funkar bara inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

älskar dig.

2011-09-12 @ 07:09:07
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: alice

maj britt? <3

2011-09-12 @ 13:07:37
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: alice

talk to me♥

2011-09-12 @ 16:21:52
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Carro

sv:

jag vet maja, åh nu får du mig att gråta. känns som allt är över. men jag vet att det inte är det.

jag vet att du älskar mig hjärtat. och du vet att jag älskar dig och så kommer det vara hela livet ut.

men jag har tänkt på det själv, och för tillfället funkar det inte.

en dag kommer vi att behöva varandra precis som innan.

glöm inte att jag älskar dig, vad som än händer..

2011-09-12 @ 20:09:01
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0