Criminal minds, sängliggande, brasor och lite promenader

Torsdag: Hemma igen. Sov länge, kollade på serier och lyssnade på musik.

Fredag: Hade möte med skolsystern vid 08:30. Prata i 1,5 timme och rektorn och kuratorn var med en kort tid under den tiden. Var skönt att prata om allt som jag hållt inne så jävla länge och var skönt att berätta allt för någon som försöker förstå och bryr sig. Någon som faktiskt vill att allt ska lösa sig och verkligen försöker göra allt bättre. Efter så gick jag lite till vår studiehall och träffade en del av min klass som jag inte träffat på alldeles för länge, fick kramar som jag saknat och fick se dom igen. Pratade sedan med Maha och de i klassen som var där och berättade läget och vad som kommer göras. Berättade att jag kanske kommer tillbaka om ett par dagar eller kanske om väldigt många fler, att jag inte vet. Var skönt att få ut det så de förstår lite mer, för de är mina vänner. Åkte hem, pratade med mamma, sov lite för det blev för mycket efter att ha pratat så mycket. Hjälpte sedan till att städa av lite och fixet för Wilmas kalas. Hjälpte sedan till på hennes kalas och jag var mycket omtyckt! :D Följde sedan en av hennes vänner hem sen gick jag en promenad och träffade på Johanna, Per och Fia som satt nere och hade en fin eld vid havet. Pratade ett tag och hade det otroligt fint. CM med mamma på kvällen som alltid.

Lördag: Sov lite för länge, kollade på CM med mamma i princip hela dagen. Sen gick jag ner till havet igen och där var Edi, Mahra och sen kom Per efter ett tag, fint snack med goa killar. Gick sedan hem och kollade på lite CM, var sedan ute ochsnackade i telefon sammanlagt cirkus 2 timmar. Värt men det gjorde mig bara mer tankspridd.. Kollade på lite mer CM och gick sedan och la mig.

Söndag: Vaknade, tog en dusch, satte mig vid datorn och tumblr. Mötte sedan upp Per och Mahra sen hängde vi lite i kanske 3 timmar? Snackade massor, käkade pommes, busade och sedan drog sig jag och Per till KU. Vi gjorde marsinpansaker till påsken. Rätt skoj och jag köttade(eller inte)!  Sedan satt Tommy, Samuel, Johannas och Julle och spelade fifa. Jag gick och köpte kebabrulle som jag och Per delade på. Sen kom Linnis och vi tog sällskap hem. Kollade sedan lite CM och andra serier innan jag gick och la mig.

Måndag: Försökte gå till skolan men det gick inte, låg i sängen hela förmiddagen. Flyttade sedan ner till soffan där jag låg hela eftermiddagen innan jag åkte iväg till farmor en kortis och hämtade 4 boxar med CM för vi hade inte köpt de andra. Snackade lite om Malmö och annat, som alltid.. Hehe. Kollade sedan CM med mamsen hela kvällen tills sent in på kvällen.

Tisdag: Försökte gå till skolan men bara tanken att resa sig ur sängen fick mig att få ångest, låg istället kvar väldigt länge och tänkte. Försökte gå till skolan men insåg sedan att det var lönlöst. Gick istället ner till soffan och kollade på lite tv, gjorde lunch och väntade på att mamma skulle komma hem så vi kunde kolla på CM. När hon kom hem kollade vi på lite avsnitt, sen var det hockey-time för Stefan så jag gick ut på en promenad med Alice. Pratade lite och massor av olika saker och så, kom sedan hem kanske en timme senare och då fortsatte jag och mamma att kolla på CM. Har sedan suttit vid datorn ett par timmar nu och ska alldeles strax krypa till kojs.

Kommentarer
Postat av: elwira

sv; <3<3<3

2012-04-04 @ 14:38:10
URL: http://grasm.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: Att du tycker att jag är för lång är ju din åsikt och du får tycka vad du vill om det men du ska veta att det sårar.

Min tränare skulle ALDRIG ljuga om en sak som att jag är för lång för min ponny. I våran klubb är vi inte såna mot varandra och det är deras jobb att se vara med och avgöra sånt där som längd och så, det ingår i deras jobb. Sen vet min tränare hur jag mådde under tiden med min förra ponny när jag var för stor och hon skulle nog inte vilja att jag var med om det igen.



Ja jag ville höra andras åsikt men jag trodde faktiskt att man själv kunde dra gränsen för vad som är okej och inte. Och att man skriver det på ett okej sätt för jag är i alla fall ledsen för en den kommentaren.



Men som tur är så är ju smaken som baken ;)

2012-04-04 @ 22:23:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0