Bett

Imorgon ska jag åka och rida Fanny och då ska jag testa lite olika bett på henne för att se om vi hittar något hon funkar med :) Betten jag ska testa är novabett, rakt, 2-delat kopparulls bett med fasta ringar och ett gagbett. Dock använder jag inte gaget på vanligt sätt utan sätter de vanliga sidostyckerna i ringarna och tyglarna i de andra ringarna. Det kanske är värt att testa remont på henne och se vad hon tycker om det med? Tar med mitt träns iaf för de är lätt att byta bett och nosgrimmor på!
Ska även fråga om Annelie kan filma och fota lite också :)

En liten hoppfilm från första gången jag hoppade henne (90 cm)

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: okej tack för tipset :)



Jättefin blogg! :D har du gjort headern och det själv? :)

2011-04-26 @ 15:51:23
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0