Presentation

Tänkte skriva en kortfattad presention av mig själv så nya bloggläsare vet vem jag är! :)
Jag heter Majja, jag bor i Kalmar och hälsar då och då på min pappa som bor i Malmö. I Kalmar bor jag tillsammans med mina två helsyskon Linn och Sacke, min halvlillasyster Wilma och min mamma Malin och låtsas pappa Stefan. Sen har vi 9 renrasiga Norska Skogkatter då vi har en uppfödning. I Malmö bor min Pappa Jonas med sin sambo Pernilla och dom ska få barn i sommar, alltså får jag en lillasyster som ska heta Iris. De har två hundar och två katter.
På fritiden rider jag, är med vänner och ibland fotar jag lite. Jag går såklart i skolan vilket tar ganska stor del av min tid, iaf på vardagarna!
Just nu har jag ingen häst hemma då Magic Suprice jag haft i nästan 7 månader flyttade för ett litet kort tag sedan. Jag rider dock Annelies häst Fanny och hittar säkert någon mer häst inom en snart framtid. Annars har jag en liten ponny jag ska ta hem under sommaren för tillridning!

I bloggen kommer jag skriva om min vardag och ridpass, den kommer även vara fylld med outfits, tips, hiss och diss och massa annat skoj.
Är det något ni undrar kan ni bara skicka ett mail ([email protected]) eller kommentera! :)
Lite bilder på olika hästar.
Kram

Kommentarer
Postat av: Tomten heter jag.

Hej majja. Ska bli roligt och följa dig och ditt liv. Med vänliga hälsningar Rudolf med röda mulen och Tomten <3

2011-04-15 @ 21:44:59
URL: http://skooogsmullarna.blogg.se/
Postat av: Megan Fagan (@facebook)

MAJJA FRÅGA OM DU FÅR TA HEM HENNE I SOMMAR? jag klarar inte av att kolla på bilderna, ni ÄÄÄR ju så fina :')

2011-04-17 @ 19:56:01
Postat av: Carro

även om jag faktiskt tänkt på oss mycket innan du vågade ta steget. steget åt rätt håll.

det funkade inte som det var. så vill jag säga att jag kommer aldrig älska en människa så mycket som jag älskar dig. jag kommer aldrig känna samma känsla som jag alltid gör med dig.



jag ville bara att du skulle veta.



snälla få inga skuld känslor nu, för detta är rätt. även om det var så jävla rätt innan också. vi var nog bara tvungna att inse att vi och våran tid var över.



åh, hjärtat. glöm aldrig att jag älskar dig.



hoppas inte du blir ledsen eller sur på dig själv nu, men sen du skrev den texten, så har jag gråtit varje kväll. åh fan, det gör ont.

men snälla du, säg inte förlåt. för det är rätt.

2011-09-24 @ 21:40:43
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

även om jag faktiskt tänkt på oss mycket innan du vågade ta steget. steget åt rätt håll.

det funkade inte som det var. så vill jag säga att jag kommer aldrig älska en människa så mycket som jag älskar dig. jag kommer aldrig känna samma känsla som jag alltid gör med dig.



jag ville bara att du skulle veta.



snälla få inga skuld känslor nu, för detta är rätt. även om det var så jävla rätt innan också. vi var nog bara tvungna att inse att vi och våran tid var över.



åh, hjärtat. glöm aldrig att jag älskar dig.



hoppas inte du blir ledsen eller sur på dig själv nu, men sen du skrev den texten, så har jag gråtit varje kväll. åh fan, det gör ont.

men snälla du, säg inte förlåt. för det är rätt.

2011-09-24 @ 21:40:43
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0