31 augusti

Trettioförsta augusti idag, sommaren är verkligen helt slut. Skolan har kört igång snabbt, ridningen får läggas mer åt sidan och jag kommer hem dödstrött varenda dag.

Just nu borde jag sitta och skriva ett arbete jag kom efter med massor när jag var i Malmö men jag glömde självklart pappret i skåpet. Får ta det imorgon och jobba stenhårt på torsdag och hela helgen. Ligger lite efter i andra ämnen med efter jag varit ledig men det tar jag igen fort. Ska också få en bok av en lärare som han tror jag kommer tycka om, ser lite fram emot det. Hoppas jag får den senast på fredag för vi har gott te hemma och då kan jag dricka te och läsa som att varva av med skolarbeten :)

Nu ska jag duscha sen ska jag kolla på någon komedi, sen ska jag packa väskan till skolan imorgon och försöka lägga mig tidigt!

"Majja e sååååå lycklig." - citat från människan som tog bilden.


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Du får väl köpa honom abv mig :)

2011-08-31 @ 23:23:49
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0