bara en såndär tråkig och vanlig dag.

Sov inatt men det var inte någon jämn sömn utan vaknade jättemånga gånger, var inte speciellt utvilad på morgonen. Skolan var rätt lugn, lite basic saker bara. Drar igång sista året nu så jag gissar att när det drar igång kommer jag begravas i extraarbete. SKA höja massa betyg som jag vet att jag kan höja lätt bara jag lägger manken till lite.

Ska vara ledig torsdag-fredag som sagt så jag ska packa ner lite matte och någon engelsk och någon svensk bok. Sex timmar på tog sammanlagt och lite dö-tid på kvällarna när alla andra sover. Ska faktiskt inte sova bort en endaste dag utan SKA vara uppe senast tio-elva. Ska verkligen ta vara på tiden där nere och mysa massor med lilla Iris. Ska även se Den Svenska Björnstammen på fredag kväll med syster. Underbart! Nu ska jag iaf gå ner med lite saker som måste bli tvättade, ska sen bestämma kläder för imorgon och sen väntar faktiskt min säng på mig. Ska verkligen försöka ta igen lite sömn :)

Den svenska björnstammen – Dansmusik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0