Dagen

Blev en rätt lugn och skön dag på stan idag. Började med att jag och William var inne på gina en snabbis sen satt vi och väntade på Alica ett litet tag. Sen sprang vi tre runt i olika butiker. Jag bytta piercing på Nikila och träffade snygg-philip (a). Sen köpte jag cola till oss tre på hemmakväll(♥), sen satt vi oss vid gamla vattentornet och chillade. Sen köpte jag en navelpiercing och en ny töjning. Efter det käkade William glass och efter det käkade jag glass sen åkte vi hem. Kom fram med bussen runt fyra-tiden och då gick jag in på konsum en snabbis och köpte en coca-cola och en daim sen promenerade jag hem.

När jag väl kom hem tog jag en macka, satt lite vid datan sen gick vi ner och tog ett dopp. Helt underbart varmt. Tjugotre nästan tjugofyra grader var det. Jag låg i cirkus en timme skulle jag tro, gick upp när jag började bli lite kall. Det var hur skönt som helst.


Detta vackra linne, ett par jeans-shorts och min älskade skjorta gick jag klädd i. (ser ut som fläckar vid nosen typ men de är bara lustigt ljus ;))

Kommentarer
Postat av: Josephine

vi kan ju höras:)

2011-08-01 @ 22:48:39
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Varg

Du missade Buzz!

2011-08-02 @ 12:34:29
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0