Drömponny

Som ni såg i inlägget om sadlar så fotade jag JW-sadlen på superhelgen och då knäppte jag även en del bilder på den SUPERDUPER fina ponnyn. Ponnyn hade UNDERBART steg och världens utstrålning! Pigg och framåt men känslig som bara den, går inte att förklara med ord hur fin den var. Stog nästan och dreglade vid framridningen och jag ångrar att jag inte stannade lite till för att få se något hopp. Usch va synd att den var c-ponny, annars hade jag nästan gett vad som helst för att få den :o

Snygg utrustning hade hon med, passade ponnyn hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ponnyn oh just zip me up, sök det på youtube så kommer det fram mängder av filmer på den. Kolla filmen när dom debuterar MSVB, den e bäst ;)

2011-08-04 @ 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0