Jag borde - men jag tänker inte göra det.

Jag borde sova nu - men jag tänker inte göra det.
Jag borde städa - men jag tänker inte göra det.
Jag borde ringa till min chef - men jag tänker inte göra det.
Jag borde rensa min dator - men jag tänker inte göra det.
Jag borde stänga av min dator nu - men jag tänker inte göra det.

Skulle kunna skriva denna lista hur lång som helst, men vill ni veta en sak? Jag tänker inte göra göra det iallafall. Just nu ska jag sitta uppe tills jag verkligen blir trött, eller så sitter jag uppe hela natten. Skiter i att jag har skola imorgon och jag borde sova, för jag har kommit på att jag orkar inte bry mig!

Ska kolla film hela natten, duscha vid sex-halv sju, dricka en dubbel espresso och sedan klara mig igenom en hel skoldag!

Dagar som dessa älskar jag dig extra mycket kära kaffe-maskin♥


Kommentarer
Postat av: Varg

Gillar den där delen "men jag tänker inte göra det." borde nog tänka mer som dig!

2011-08-22 @ 21:36:17
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0