Korkade ungar blir bara trögare

Jag måste nog säga att jag och Alice är riktigt tröga och korkade med för den delen. Igår när vi fixade till paddocken kom vi på idén att sova i sadelkammaren, så vi ringde våra mammor och dom packade saker till oss sen åkte Alice mamma ut med de till oss. Precis när vi lagt på såg jag världens blixt och oväder lite längre bort så vi skyndade oss och tog in alla hästarna och precis när alla var inne kom ovädret till oss. Alla hästarna fick mat och var supernöjda över att vara inne. Vi sov väl helt okej, ont i hela kroppen har jag men de är sånt man får ta när man är helt jävla cp. 

Nu ska jag starta någon serie och vila lite sen ska jag skriva om ridpasset igår och visa "fina" bilder på alice från inatt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0