Packad, duschad & klar?

Skrev ett helt jävla inlägg sen fick chrome något jävla ryck så jag får skriva om! -.-

Jag är iaf packad och nyduschad och nästintill klar! Ska bara klä på mig, äta något och torka håret om det inte är torrt! Har lite småsaker att packa som miniplattång till luggen, lite smink och hårsaker :) Farmor och Dick hämtar mig  om en halvtimme och sen skjutsar han oss till tåget. Vi skulle egentligen ta ett tåg vid 11:57 men det blev inställt så vi fick ta ett vid ett istället. Blir nog tyvärr lite väntan i alvesta men jag har farmor, mobilen och lite ekvationer så jag klarar mig! :D

Vi hörs kanske någon gång ikväll, kommer iaf en bildbomb senare idag med lite speciella bilder. Lite annorlunda redigerade och ihopsatta. Men jag älskar dom iaf, och ponnyn på bilderna. Ska försöka hålla igång bloggen så gått det går under mina semesterdagar, har ju laptop med photoshop där nere så det borde gå. Kanske inte orkar visa allt jag köpt men det visar jag hemma sen ist :)

Hatar inlägg utan bilder så jag bara tog tre jag fotat från mitt fönster någon sommarkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0