Sjukt bra uppdatering!

Min uppdatering under dessa fyra dagar har ju varit galet bra! Haha, eller inte. Har varit vid datan EN gång under denna helgen och de var i tre minuter för att kolla min mail. Känns rätt värt alltså. Skulle nog fan klara mig utan mobil, dator och tv i malmö. Inte här i äckliga lilla Kalmar, för de är drygt här.  Alltså hemma bra men Malmö bäst! Mår ärligt talat mycket bättre där än jag någonsin gör här.

Sådär, nu har jag klagat av mig lite. Tog tåget 09:17 och kom fram vid 13:00, sådär en timmes väntan i alvesta men de var okej! Väl hemma i kalmar var familjen ute på äventyr så jag och linn promenerade till donken och väntade i 45 sen tog vi bussen hem sen hämtade dom oss med bilen vid busshållplatsen. 

Har än så länge bara pratat lite med mamma, lagt väskorna utanför garderoben och suttit vid datan. Ska äta snart tror jag och efter det startar jag en film och slökollar! Ska kolla Bones vid 20:00 och film med mamma vid 21:00. Känns rätt värt! Behöver seg-vila upp mig efter dessa dagarna! Lovar att skriva lite smått om vad jag gjort och visa de jag köpte på min lilla shoppingtur :)

Bjuder på en bild från andra dagen när jag hade världens sötaste lillasyster sovandes i min famn <3


Kommentarer
Postat av: Varg

Normalfärgad!

2011-08-28 @ 18:28:42
URL: http://grammofoninspelning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0