Disneygran

Min pappa och låtsasmamma ÄLSKAR julen. Dom äter julskinka från slutet av november, har alltid ljus och använder mer än jag gör på ett år (jag brukar ha tända ljus ofta), dricker sjuka mängder julmust och äter hela tiden julmat, sen så har dom helt klart en supersnygg disneygran. Tycker verkligen den är supersnygg och när jag och syskonen åker ner dit så brukar det försvinna en del polkakäppar.. ;)

Anledningen att jag skriver detta var för att jag var tvungen att visa er en bild min pappa la upp på fb. Jag har världens sötaste lillasyster! Helt ärligt talat den sötaste ungen jag sett♥ (det hade jag sagt även fast hon inte var min lillasyster också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0