Regn

Sitter med lite regn i bakrunden. Är så otroligt besviken på vissa människor.. Sen är jag besviken för när jag väl försöker säga något till mamma tar hon det på fel sätt och jag orkar verkligen inte förklara. Antar att det mest är mitt fel för jag inte förklarar helt, men jag orkar inte förklara allt flera gånger och säga precis hur jag mår hela tiden.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen ska jag försöka sova rätt tidigt idag för inatt blev det inte så mycket sömn fastän att jag försökte.. Måste upp till skolan imorgon nämligen, efter ska jag kanske iväg till stallet om jag orkar. Annars låser jag in mig på mitt rum hela kvällen med massor av te och min bok. Det är fint det också. Får se, men vi hörs iaf någon gång. Förhoppningsvis så mår jag bättre då!

lång slutartid, skakig hand och oredigerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0