Lite sommartankar.

Jag blev väckt runt fyra idag, somnade runt tre skulle jag tro så jag har sovit cirkus tretton timmar.  Det känns bra och det känns inte alls som jag sovit bort min dag, allvarligt. Jag älskar att sova och när jag väl kan sova länge tar jag chansen, och jag har förresten sommarlov. Jag kan sitta uppe halva natten med en kopp te och läsa en bra bok ifall jag vill det, eller så kan jag ligga nerbäddad i min säng, skriva söta sms med en fin människa och kolla på barnfilm. Jag kan göra vad jag vil utan att behöva tänka på att det är skola, visst jag jobbar. Men varenda gång jag jobbar får jag umgås med fina, vackra och mysiga hästar. Jag kan stå ute i solen och beta Narmo så han ska torka efter duschen efter ridpasset, vi står där och bara myser. Vad jag än gör så vill jag inte säga att jag slösar tid, för det får mig väl fasen inte att må bättre..? Det bästa är att göra det man vill och känna för och skita i vad alla andra tycker. Sommaren ska väl vara fyld med busigheter, sena kvällar, fina vänner och bara massa mys?

Nu ska jag städa mitt rum så jag kan börja sätta upp bilder ikväll, jag kommer må så bra av att vakna och se mina fina vänner pryda min vägg. Avslutar med en bild på Alices fina Toy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0