Lock för öronen

Känslan att veta att man missar sista veckan i skolan = ♥. Haha, skojar med er. Det suger! Kommer bergis vara sjuk i 2-3 om jag tänker på mitt imunförsvar! Dock ska jag vara med på skolavslutningen på torsdag och sen ska jag hoppträna på fredag. Får dricka massa te, äta värktabletter och halstabletter! :D

Dagen har mestadels spenderats i min underbara soffa, har ätit glass för att kyla min onda hals, kollat på film och sen kom Mamma, Stefan och Linn hem med pizza. Bästa sjukismaten! :D Nu ska jag ladda in bilder jag tog på mina supersöta jobbhästar! :D Självklart blev den en del bilder på kattungarna med! 

Trots dödshot tog Lasse denna bilden, men ja. 14 meter upp i luften och fortfarande lika cool som alltid.

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - PONNY.BLOGG.SE

WTF?! AVSLUTNING PÅ TORSDAG?! SKOJJAR DU MED MIG ?! O________________O

2011-06-14 @ 02:05:18
URL: http://ponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0