Narmo 6/6

Skrittade 2 varv på lilla banan och han var superduktig. Skrittade på lungt mestadels och försökte bara trava 2 gånger. Det enda jag fokuserade på idag var att han skulle slappna av, det var därför han inte fick trava överhuvudtaget. Jag kunde skritta på helt långa tyglar och han slappnade av och sökte sig massa neråt. FRAMSTEG

Duschade honom när vi kom tillbaka för han var svettig för jag red när det var som varmast! Sen betade jag med honom ett tag sen släppte jag in honom. Fixade med resten av hästarna, fodrade osv. Sen betade jag med honom igen. Han är en sån himla go häst att ha att göra med, verkligen supertrevlig!

Nu kommer lite bilder på den vackra pojken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det hästen du rider nu? :) <3

2011-06-07 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0