Sjukhusbesök

Sjukhusbesöket gick SUPERBRA, hon sa att det verkligen läker rätt och att jag inte behöver komma tillbaka igen! Efter det gick jag tillbaka till skolan och hade en lektion, slutade sedan vid två och sen dess har jag kollat på tv, städat, badat och nu packar jag lite :)

Imorgon ska jag direkt efter skolan ta bussen till Torsås och hoppa en lektion på Fanny :D Första gången jag rider ordentligt på snart 2 veckor. UNDEBART!! Ska testa att rida med henne på hack och se hur det går. Mamma är väl inte vidare glad för att jag ska rida lektion då hon tror jag ska belasta fingret och att det ska brytas igen. Dock ska jag vara försiktig :)

Film från senast jag red henne, rider med ett brutet finger och en enorm svullnad xd

Kommentarer
Postat av: Carro

Men jag kanske inte har så bra koll x)

2011-06-09 @ 22:24:23
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Carro

aspencade?

2011-06-09 @ 22:44:10
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0