Tangled

Såg på Trassel för sjätte gången nyss, dundersöt film! Verkligen ett tips till er alla :) Snart ska vi käka grillat och sen ska jag sätta mig med lite koder och försöka fixa lite. Kanske fixar nytt och färglatt till min egna? Känner att den är TRÅKIG!! Förresten badade jag idag, Alice var en mes och gick ner till typ höften ^^

Jag vet att min uppdatering är tråkig, men just nu har jag ingen häst att rida och jag ska nog inte jobba förrän på måndag. Ska försöka fixa lite skoj och tips osv. Blir säkert ngn bildbomb ikv!

Längtar inte precis till vintern!


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - PONNY.BLOGG.SE

åååh älskar att det är Zachary Levi som har rösten till han^^ (har glömt namnet nu bara för att xD)

2011-06-02 @ 22:10:47
URL: http://ponny.blogg.se/
Postat av: anna

åh gud vilken underbar bild!

2011-06-04 @ 09:28:10
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0