Trött

Är hur trött som helst, vill bara sova! Vaknade vid halv nio och två jävla cpskadade katter, alltså förlåt men dom har väckt mig hela natten så jag är ganska trött på dom! Har väl sovit två eller kanske tre timmar sammanlagt, fattar ni hur pepp man blir då? Tydligen är jag hungrig med, mitt liv är lite upside down. Jag är aldrig hungrig på morgonen.

Nu ska jag lista ut vart mina sköna ridhandskar är sen ska jag käka. Får fixa massa tidsinställt för idag för annars kommer uppdateringen vara apigt dålig :)


Älskar denna bilden, den är fin.. typ.


Kommentarer
Postat av: rebecka

den är ju as fin :D

2011-06-17 @ 15:33:41
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0