Bästa du

När jag vaknade drog jag på mig kläder sen åkte vi till stan. Köpte rosor till bästa mormor och munkar till fika. Vi åkte sedan till mormors grav och fixade lite, sen åkte vi vidare till Mattias & Annelie och lämnade lillkusinen som spenderat natten här. Fikade och sen hälsade vi på hästarna. Efter det fick jag testa att skjuta :o:o sköt ner ölburkar och jag prickade alla gånger utom en *STOLT*. Sen åkte vi och handlade och nu tänkte jag duscha för vi ska käka snart och efter det drar jag ut på äventyr igen :) 

Fanny i hagen förra gången jag var där :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa ♥

Sv: Jag håller med dej, många sitter bara & gnager tills hästen får märken.. Det är som att såga nästan, men man vågar tyvärr inte säga till personer som gör det..



Regina (skänkeldöva hästen) har blivit betydligt bättre! Men jag föredrar att ha sporrar på henne, då behöver jag bara påminna henne & sedan är det oftast bra.

2011-05-28 @ 17:41:30
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: Linnéa ♥

Sv: Tänk om man skulle våga säga till personer som gör det. Vad enkelt allt skulle bli, om dom nu inte blir skit sur & snackar skit om en sedan.. Man måste ta ett eget ansvar om man ska rida med sporrar eller inte - klarar jag av det? är min skänkel tillräckligt stadig?



Jag rider nu endast hästen i hoppning eller en tur i skogen, i dressyren blir jag bara så arg & besviken på mej själv att det inte är någon idée..

2011-05-28 @ 18:12:31
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: tvivlar på det ;)

2011-05-28 @ 18:58:36
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0