Falsterbo

Dagarna går fort och det blir mindre och mindre tid tills Falsterbo Horse Show, jag ska SJÄLVKLART dit iår. Älskar Falsterbo, har lite planer på vad jag ska köpa men först måste jag spara pengar ;) Ska ringa till Kjell imorgon tror jag och se om han behöver hjälp nu några helger framöver. Sen ska jag spara massa pengar. Ska nog köpa ett par ridstövlar fast jag får ett par svarta av pappa i början av sommaren ;)

Ska nog köpa en ridhjälm med, men frågan är vilken? :o
Jag är sjukt sugen på en Charles Owen ayr8 leather, den är så otroligt snygg! Självklart blir det svart/silver isf!

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ponny.blogg.se

SV; Det är ju snyggare i färgen! MEn jag vill inte ha en jäkla rosa rand XD Så jag får se... måste tänka lite till alltså (A)

2011-05-06 @ 21:24:55
URL: http://ponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0