Rosarosarosa

Gud, jag tror jag börjat älska rosa nu igen x')

I början när jag hade Anisette hatade jag det men efter ett tag började jag gilla det och insåg att Min Vackraste passade i det. Sen när jag hade Dattan letade jag för fullt efter ett rosa schabrak men hittade aldrig ett som föll mig i smaken så det fick bli ljusblått och rött på honom ist. Sen när jag hade Suppan var det rött, ljusblått och marinblått som gällde. Nu vill jag vill jag ha en outfit med rosa detaljer mer än jag vill ha en ny blå outfit som passa storhäst (har ett agria som är MINI(till salu billigt om ngn är intresserad)). Har en outfit i huvudet som skulle vara såååååå söt!

Ni måste hålla med om att den är söt? :')

Tusen tack till Alice som klippte ihop den, jag har ju inte hunnit få mitt cs5 än :(

Kommentarer
Postat av: HANNA

snyggt :)

2011-05-31 @ 07:00:09
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jättesnygg :D

2011-05-31 @ 07:12:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0