Del 2

Del två blir sju bilder på sötbäbispojkarna för blogg.se har rycket så det tog mig över 20 minuter att komma in på bloggen och få upp bilderna! Måste bara tillägga att den högra är faktiskt hingst och det är min mammas kusins häst. Man märker inte alls att han är hingst utan han är hur lugn som helst och har inget hingstigt beteende alls, väldigt trevlig och lugn att hålla på med :)

Såhär står dom förresten alltid när man pratar med dom, spelar ingen roll om dom står längst ner i hagen för ser dom att man kommer så kommer dom själva lunkandes och vill genast prata och mysa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Menare! Hade aldrig tackat nej till den ponnyn alltså.. dock vill jag inte veta vad den kostar.. :o haha. men jag smälter när jag ser den!

2011-10-17 @ 21:59:36
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0