Fullbokad helg

För ett par timmar sen hjälpte jag mina föräldrar och min lillasyster att packa ut i bilen. Nu är dom på färjan till Polen och jag antar att dom sover! Linn åker till Malmö imorgon och Sacke ska iväg på lan från imorgon tills måndag. Alltså är jag ensam hemma från imorgon tills måndag. Men jag en del planer och jag kommer inte vara ensam mycket alls!

Imorgon ska mina vänner komma hit, dom jag var med förra helgen. Så vi ska äta gott, kolla på filmer och spela lite. En liten myskväll helt enkelt! Sen ska jag i säng i tid för på lördag ska jag jobba och då har jag hela stallet men inga hästar att rida eller köra(som tur är). Ska sedan hem, duscha och fixa med katterna sen ska jag iväg ännu en gång. Ska ha HP-maraton med ett gäng killar i kyrkan(KU). 20 timmar av Harry Potter är aldrig fel! Kommer hem på söndag kväll och då kommer kanske Alice hit om jag inte är på tok för trött. Sen ska jag nog spendera måndagen i sängen för jag lär vara helt utmattad efter en så pass stressad helg :)

Nu ska jag iaf bädda ner mig i min säng och kolla klart på mitt VD-avsnitt, ska upp i rätt bra tid imorgon för vi får klä ut oss imorgon i skolan. Och barnsliga som vi är så ska vi självklart göra det! Jag och Mimmy ska vara spöken så jag ska ha supermycket svart ögonskugga och kajal runt ögonen! Men vi hörs, lovar att försöka knäppa lite bilder, men orkar nog inte med systemkameran så det blir nog mobilbilder :)

Linslusen Deloro!


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga bilder! :)

2011-10-28 @ 17:12:04
URL: http://machine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0