Bevis

Att somna på tangentbordet är ett rätt bra bevis på att man är skoltrött. Har en jävla massa plugg att göra men jag har ärligt talat INGEN ork eller motivation. En inlämning, läxa och ett prov på fredag. Sen är det ännu en inlämning nästa vecka och det lär ha kommit till en del plugg då med. Känner att det får bli en plugg-helg fast jag egentligen helst hade spenderat helgen hos lilla Poppe och med vänner, men det kan jag bara fetglömma. Sen känner jag mig lite osäker på matten för ovanligheternas skull men det är för jag har för mycket i huvudet och när jag blir osäker så blir jag sur. Hehe.

Okej, nu ska jag sluta tjata om skolan för jag inser hur deprimerande det är. Kommer en bildbomb lite senare, finafinafina bilder på en fin tjej. Jag skulle se fram emot det om jag var ni :)

HAHAHA! hittade bilden och dog x'D LOL!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0