Dagarna framåt

Imorgon ska jag först till stallet, tänkte rida runt stubbåkern och rida igenom honom lite lätt. Sen på kvällen blir det promenad med Louise, lär vara ute sent på natten. Sen på söndag ska jag rida igen, då blir det dressyr i paddocken och Louise ställer upp och fotar. Så ni får bilder sen på kvällen! Kan ju inte garantera att de kommer se superbra ut för denna vecka har han inte gått speciellt mycket för jag har haft sjukt mycket i skolan. Men nu ska han börja hårdtränas mer, ska rida så ofta som jag hinner. 

Då ska ni även få se skillnaden det blivit på honom sen i augusti, rätt stor faktiskt! :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Yes. Det ligger i mitt skåp :P haha. Du kan få det nästa gång vi ses :D

2011-09-23 @ 21:41:35
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

så fin! :)

2011-09-24 @ 11:49:57
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0