Dum rygg.

Var hos doktorn förra veckan och efter en lång diskussion och lite tester sa dom att jag kan fortsätta rida bara det inte gör ont.. Nu på senaste har jag tyvärr märkt att det faktiskt tar emot när jag rider. Det spänner mellan skulderbladen och ibland gör det ont i nästan hela ryggen. Så nu måste jag hitta på något som tar bort smärtan för jag vill inte säga något till min läskiga doktor eller min mamma för då kan jag räkna med att inte få rida på flerafleraflera månader och blir det riktigt illa så blir det nog tyvärr aldrig...

För er som inte vet har jag skolios, vääääldigt s-formad ryggrad.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag håller alla mina tummar och tår att det löser sig!



Sv: Haha, har insett det nu med x) dessutom har han fått lite mage :P haha

2011-09-24 @ 21:35:25
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Anna

usch fy vad tråkigt!

kolla in www.mirellathelander.blogg.se om du inte redan har gjort det. hon har samma sjukdom men just opererats..



håller tummarna för du kan fortsätta med ridningen :)

2011-09-24 @ 22:04:48
URL: http://sandwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0