En paus från omvärlden

Har kommit hem för ett antal timmar sen, men de är inte speciellt intressant antar jag.. Har haft det bra. Har skratat massor, skojat och även en del seriöst prat. Var trevliga människor och sen självklart snygg-Simon, hehe :3 Nu har jag egentligen fullt upp med ett arbete men jag har tagit en paus nu för att uppdatera lite snabbt här och ta en paus. Känner att jag egentligen har på tok för mycket att tänka på, vilket inte är speciellt skoj när man måste plugga..

Har förresten blivit förkyld och jag har superont i huvudet, jag badade igår och har sovit på tok för lite. Så jag får väl på sätt och vis skylla mig själv, hehe.

En bild från bussresan påväg till båten, kommer fler bilder sen. Men ingen text för jag ser verkligen ingen mening i det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0