Evolution

Ungefär likadan känsla som jag hade med universum, eller ja. Kanske inte lika illa men det är inte speciellt roligt plugg detta heller. Dock är det inte en inlämmning utan ett prov. Och jag vet inte riktigt vad jag tycker om dethär med evolution och jag har för tillfället inte speciellt många egna tankar, vilket hela jävla provet handlar om... Jag ska iaf smita iväg en stund och ta en promenad med min vapendragare för hon åker till Ljungby imorgon och jag klarar verkligen mig inte utan henne en sån lång tid.. Så jag tar liksom en liten paus sen har jag x antals timmar pluggande framför mig. Ser inte fram emot det!

Långlång text men jag antar att jag bara försöker smita undan från plugget.. Hehe! Nu ska jag iaf dra till Alice och ta en kortispromenad! (:



Kommentarer
Postat av: Jessica Holmqvist

Missat en bra blogg? Kolla in bloggen! http://stockholmriders.blogg.se

2011-09-23 @ 16:40:48
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0