fullmånen stör sömnen, ligger vaken och stirrar på den.

Bloggar inte för jag blivit piggare, utan mår ungefär lika dåligt fortfarande. De enda som är bättre är att jag inte är lika hes längre. Men huvudet bultar lite mer ist, men jag antar att man får skylla sig själv när man lyssnar på musik och kollar lite smått på serie. Men efter att ha vilat och läst i flera timmar tröttnat man på det och då känns det faktiskt rätt värt att kolla på serie och sedan lyssna på musik fast det bara blir värre.

Det jag ville med detta inlägget var att tipsa er om en dunderbra låt och en artist jag avgudar. Okej, avguda är att ta i lite. Men han är grymgrymgrym. Älskar hans röst, hans låtar och de ursmarta texterna, sen får man ju inte glömma att han är en urgo person med. Självklart pratar jag om finaste Markus Krunegård. En av mina favoriter är Munspelsdåren, den är så fin. Markus Krunegård – Munspelsdåren, tycker allt att ni ska lyssna på den för den är verkligen bra. 

Mobilbild från när jag&linn såg honom förförra(?) året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0