Hemma

Jag kom hem för sådär femtio minuter sen. Har suttit och pratat i tre och en halv timme med fyra väldigt fina människor. Det var skönt att bara prata och skoja om massa saker. För just nu mår jag inte bra. Ledsen att säga det för jag vill verkligen skratta och må bra hela tiden. Men saken är den att om fyra dagar är det mormors födelsedag. Min älskade bästa vän som lämnade jorden i november 2009. Som jag saknar, massor. Så det är lite extra jobbigt nu för det gör så ont och ärligt talat vet jag inte vad jag ska ta mig till. För det är tomt utan henne och det känns fortfarande inte verkligen att hon inte är här..

Antar att jag berättar de för jag känner liksom att jag inte vill få någon att tro att jag är dryg eller sur på den om jag kanske inte är som jag brukar. Jag lär inte vilja prata om det heller så ta inte illa upp eller så för jag bearbetar detta på mitt sätt...

Yeah, men nu har jag fått de sagt och nu ska jag lägga mig och läsa min bok. Ska försöka somna i lite bättre tid än de senaste dagarna. Har på tok för kassa sovvanor.

Bara för att lätta lite på stämmningen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0