Ibland är man helt enkelt för trött

Blev som vanligt väckt väldigt många gånger i morse, men jag orkade inte gå upp iaf. Utan somnade om två sekunder efter jag sagt mmmmm som svar på när dom sa att jag var tvungen att gå upp. När dom slutade väcka mig lite innan åtta för att åka till jobbet somnade jag om och sov tills två. När jag vaknade fattade jag först ingenting men sen insåg jag att jag sovit bort en hel skoldag. Men jag hade nog inte orkat vara i skolan idag för mitt huvud dunkar och jag är förkyld.

Nu ska jag iaf göra lite frukost och honungste sen ska jag kolla på vampire diaries. Känner inte för att göra något vettigt då jag inte mår helt hundra. Var inte i stallet igår, ska inte dit idag men ska dit på lördag. Saknar lilla Poppe! Sen ska jag förresten jobba på söndag, måste bara fixa skjuts ut. Men det löser sig, det gör de alltid!

Narmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0