Nästan klar

Ska alldeles strax cykla till stallet där ett dressyrpass i pdn väntar för lilla Poppe! Har på på ridbrallorna, sitter på min piké, tagit fram lindorna jag ska ha och schabraket och stövelstrumpor är nere så det tar jag på vägen ut :) Funderar också på att leta fram pannbandet som matchar för det borde passa lilla Poppe bra. Ni får se outfiten sen, tar bild innan jag sitter upp, fast det blir mobilbild tror jag för jag orkar nog inte dra med mig systemkameran med tanke på att jag ska ha lindor, schabrak, boots, pannband och magplatta i cykelkorgen.

Ska testa om min magplatta passar för jag tycker sadlarna ligger bättre med det och det jämnar ut trycket mycket bättre vilket är skönast för hästarna! :) Ne, nu måste jag packa ihop mig helt och byta om, vill komma hem i rimlig tid!

Fick bli en bild från när jag fotade Sarah innan jag åkte hem från stallet i fredags! Ni måste bara hålla med om att hon har sjuuukt snygg utrustning? Speciellt stövlarna♥! Schabraket är egentligen Poppes så jag ska försöka klura ut en snygg outfit till det så kan jag använda det :3


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Tack för tipset! :)

2011-09-04 @ 22:05:01
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Linda Lidström

Fin bild!

2011-09-04 @ 22:39:36
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0