Ni får mig att må så otroligt bra för en liten stund

Helt ärligt hade jag inte orkat med allt ifall jag inte hade mina fina vänner i skolan. Jag kan må så otroligt dåligt kvällen innan och morgonen när jag vaknar men direkt när jag kommer till skolan förändras allt. Ibland när jag mår som sämst brukar jag ibland hoppas på att tiden kan gå lite långsammare bara för ni får mig att tänka på allt annat än det jobbiga. Vi skämtar om allt, drar otroligt dåliga skämt, vi skrattar tills vi gråter och vi har bara så otroligt roligt tillsammans.

Jag önskar jag kunde förklara precis hur mycket ni betyder för mig men det är omöjligt. Jag älskar er massor och ni är något av det finaste jag har. Jag kommer aldrig glömma er och det kommer göra lite ont av att inte vara med er fem dagar i veckan om ett år, men på ett fint sätt..♥



Kommentarer
Postat av: Edvin SOM ÄR BÄST I HELA JÄVLA VÄRLDEN Quist

dsm majja, men våra skämt är väll inte så dåliga? ;) <3

Postat av: isabell

dsm majja, kmr sakna dig när du flyttar, :)<3

2011-09-07 @ 20:38:31
Postat av: mimmy

majja, jag tänker alltid stå upp för dig och vara din vän hela livet ut. Vi kanske inte kommer ha så bra kontakt i framtiden men jag kommer ändå minnas dig som en underbar och rolig person. Finns alltid för dig <3

2011-09-07 @ 21:56:09
URL: http://fashionbymimmy.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Desamma, Majja :D <3 Kommer sakna dig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0