Passar bättre just nu


Eftersom jag var hemma i måndags så var de lite fel att jag la upp denna i söndags! Men idag är det okej att jag lägger upp den för imorgon ska jag till skolan. Efter att ha varit hemma i tre dagar och vilat upp mig ska jag till skolan, kan erkänna att jag inte är minsta lilla pepp och jag skulle helst stanna hemma för alltid.

Är en rätt chill dag imorgon iaf, börjar med idrott som jag skippar för jag tänker inte springa runt ute som en idiot när jag inte är frisk. Sen rullar dagen på rätt chill och efter skolan promenerar jag med Alice till stallet. Dressyrpass på lilla sötponyn, lösgörande och lite grunder. Sen följer jag nog med till Alice träning och kollar. Sen hem, duscha, käka och skriva snabbt blogginlägg. Hahaha, nu fick ni min plan för morgondagen. Hinner som ni fattar inte blogga speciellt mycket utan de blir på kvällen ist! Ska se om Alice kanske vill fota några bilder när jag rider också så jag får lite att bjuda på. Men det märker ni :)

Nu ska jag dra fram kläder tills imorgon, käka och sen köra lite snabb pluggning.


Kommentarer
Postat av: alice

klä dig varmt imon tard så du inte blir ännu mer sjuuk!! :o

2011-09-14 @ 21:07:53
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0