Skola

Just nu är det massor i skolan, går inte supersent de flesta dagarna men är sjukt trött när jag kommer hem iaf. Nu ligger jag lite smått efter för i helgen gjorde jag inte det jag borde gjort och jag ska iväg nästan helg så det jag borde gjort i helgen och borde göra denna helgen kommer jag hamna efter i om jag inte gör det nu i veckan. Imorgon ska jag till stallet och rida ut med Alice och när jag kommer hem lär klockan vara rätt mycket och då ska jag duscha, käka och sen plugga lite. Alltså får bloggen lida lite nu tyvärr. Vilket jag också tycker är tråkigt för jag älskar att blogga!

Nästa vecka ser iaf relativt lugn ut, ska rida, ska troligtvis jobba och sen lite skolarbete tror jag. Lär ju få nya inlämningar och arbeten direkt efter dessa är inlämnade. Ska inte tjata mer här nu utan ska städa av lite till, packa lite till skolan imorgon, läsa och sen ska jag sova! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0