Städdags!

Nu ska jag städa mitt rum, är mest att plocka undan massa kläder och sortera lite. Men det är så tråkigt så jag har skjutit upp det ett tag, men nu sa mamma att jag skulle göra det under helgen så det är väl bara att sätta igång :( Sen ska jag och Sacke laga mat sen ska jag se om han vill kolla på någon film med mig!

Lär bli massa film ikväll igen, känner att jag måste vila så jag kan bli helt frisk. Sen ska jag i säng rätt tidigt och upp i bra tid imorgon så jag inte ställer om dygnet igen till skolan. Ska även rida ett dressyrpass på Poppe i paddocken imorgon, tror det blir mest lösgörande, sen övergångar och halter. Alltså lite liknade det igår! Ska vara ett kort och intensivt pass och jag skrittar fram och av ute :) Har en snygg outfit planerad som ni får se imorgon!

Oredigerad och suddig bild men ponnyn är söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0