Tack för ett litet tag

Just nu mår jag kasst, som jag antar att ni listat ut? Och jag tänker inte ljuga och låtsas som ingenting utan jag kan säga det. Jag mår dåligt. Jag ska iväg i helgen, ut på båt med ett härligt gäng. Känns rätt skönt att komma bort för ett litet tag, ska försöka att inte tänka för mycket. Kommer hem runt två-tiden på söndag men jag får se vad som händer då. Är jag sugen åker jag kanske till stallet och tar en mysrunda med den lilla mysiga bruna ponnyn. Eller så sitter jag kanske på mitt rum och dricker te och latte samtidigt som jag läser den där fina boken.

Vi får se! Jag kommer iaf inte uppdatera under tiden jag är borta, kanske slänger in en liten hälsning sådär imorgon. Men de får vi se, annars säger jag tack för ett tag. Finns på mobilen mina fina vänner, men jag är kanske lite off.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0