8 timmar

är cirkus åtta timmar tills jag åker om allt går rätt till. är otroligt nervös, spänd, glad och samtidigt lite ledsen. har gått igenom mitt rum och tagit fram det som ska packas ner och ställt undan det som ska ut i förrådet tills vidare, är rätt jobbigt att packa ner hela sitt liv i väskor och flyttlådor.. just nu plockar jag ner min fina fotovägg som ska med, ska även be min bror att skriva ut och ta med fler bilder när han kommer ner och hälsar på nästa vecka. 

började denna dag med att gå upp och börja packa och fixa direkt, sedan gjorde jag en snabb lunch till mig och mamsen innan vi blev upphämtade av stefan och köpte viktiga saker. blev saker som smink, mat, förvaringslådor, matlådor, mat, film och lite annat viktigt. liksom det sistasista innan jag drar. sedan blev det lite mer tvättning och sedan drog jag ut till mina fina vänner. fem vänner jag kommer sakna så stööööört mycket, känt två av dom sedan dagis och de andra tre sedan femman, vilket är lääänge. efter det drog jag hem och käkade, sedan filmmys med finaste mammsen och sedan mer packning. nu ska jag ut i förrådet och hämta några schabrak och lindor sen ska jag gå en sista runda ner till mitt hav innan jag åker. vet att jag inte kommer kunna sova inatt annars.

http://weareallequallyfuckedup.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0