ändrade nattplaner

blev inget mys med mina sk vänner. vilket iof var skönt för de var helt underbart att sitta nere vid havet och bara chilla. dock var det inte värt det men de orkar jag inte ta. är på sjukt dåligt humör pga en viss person men de orkar jag inte ens ta upp utan skiter totalt i det och försöker göra humöret bra med fantastisk musik och ett nytt true blood. vilket brukar hjälpa!

idag ska jag faktiskt inte göra ett skit. tänker försöka vila upp mig och hoppas på att förkylningen släpper, så serier och filmer och kanske spela med johis och nils står på schemat. sen ska jag försöka börja tvätta men har ingen lust alls med det just nu, men men... Ne, nu har mitt true blood avsnitt laddat klart så nu ska jag njuta av det!


Kommentarer
Postat av: - behuy -

hoppas du får en fortsätt bra dag !

2012-08-06 @ 15:28:43
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0